DIESEL + MOROSO
02. december 2009
15 let idej za lepe prostore
Salon
notranje opreme Artidea letos praznuje petnajsto obletnico delovanja na
slovenskem trgu. V okviru meseca oblikovanja za vse ljubitelje lepega
pripravi sedaj še tradicionalno druženje. Družabni dogodek, ki je
namenjen predstavitvam novosti, je letos pripadel blagovni znamki
Moroso za katero je kolekcijo ustvaril trendni Diesel. Da sta moda in
notranji design še kako kompatibilna, so se strinjali vsi povabljeni,
ki so ob penini uživali v sproščenem vzdušju za katerega je poskrbel DJ
Luke de Luxe. Presenečenje večera je bil nastop direktorja Artidee Mihe
Božiča, ki je nepričakovano sedel za klavir in mojstrsko spremljal
nastop vedno odlične Nuške Drašček. www.artidea.si
Ni komentarjev
Prijavi se za komentiranje!
Preberi še
Poročni sejem Maribor 2025
Obiščite največji poročni dogodek na Štajerskem in doživite nepozabno poročno izkušnjo!
Revija Moja Poroka za sezono 2025
V času poročnega sejma bo izšla že 41. številka revije Moja poroka